tirsdag den 30. september 2014

10 unyttige facts om mig




1.Jeg vender altid vrangen ud på de t-shirts jeg sover i - gerne min kærestes t-shirts

2.Jeg hader at gøre rent!

3.Jeg er allergisk overfor husstøvmider - de to facts hænger utrolig godt sammen!


4.Er vild med kaffe:) Nærmest afhængig!

5.Hader cyklen som transportmiddel - simpelthen fordi jeg kommer til at svede

6.Jeg HADER at svede!

7.Jeg kan ikke regne i hovedet, om det så gjaldt mit liv - men jeg er god til at huske tal, som fx koder til dankort, fødselsdage og lign. Før mobilen kunne jeg også alle telefonnumre i hovedet - har også tidligere kunne sætte stort set alle postnumre sammen med tilhørende by!

8.Jeg har en ret så vild intuition - op til flere gange har jeg "fornemmet" at noget ville ske, før det rent faktisk skete!

9.Jeg er et B menneske. Det bedste jeg ved er at stå tidligt op mens det stadig er mørkt, spise morgenmad i hyggebelysning, bare for at gå i seng igen og sove videre:) 

10.Efter mere end et år i Kølvrå, finder jeg stadig alle flyverne fascinerende






Ingen kommentarer:

Send en kommentar