onsdag den 10. september 2014

På tur til Ringkøbing

Før sommerferien kørte Anders og jeg en tur som vi så tit gør. 
Vi vidste egentlig ikke helt hvor vi ville køre hen, men endte til sidst i Ringkøbing.
Jeg er bestemt ikke ked af, at vi landede der, for der er ret så flot:) 
Vi satte bilen ved havnen, og gik lidt rundt inden vi fandt et sted at spise frokost - 
jeg kan desværre ikke huske navnet, men der var hyggeligt og det var lækker mad:)

Vi gik lidt videre rundt og kiggede på byen, inden det var tid til is - 
det er nemlig sådan, at man jo har en ekstra mave, kun til dessert;)


Ringkøbing er altså en rigtig hyggeligt by, så der må vi hen igen:) 

Vi valgte at køre videre langs vestkysten og gjorde stop i Hvide Sande 
for at drikke en kop kaffe og købe fisk med hjem:)


Jeg har ikke været i de to byer før (så vidt jeg husker), 
og jeg synes det er rigtig dejligt at være på "eventyr" med Anders:)


3 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud. Smukke billeder...
    Tak for turen
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  2. Det ligner cafe kræs i har været på.

    SvarSlet
  3. Ja det var det nok Lisbeth :) Tak for hjælpen :)

    Tak Mette :) Du er så sød <3

    SvarSlet