torsdag den 18. september 2014

Efterårs to-do-liste


I ved godt jeg elsker efteråret, ik? :) 
Derfor har jeg i år lavet en to-do liste over nogle af de ting jeg gerne vil nå her i efteråret
 - nogle af dem kommer nok med over i vinteren:)


  • Lave græskarmænd 

  • I naturen og samle grene, blade, kogler - og derefter lave efterårsarrangementer indendørs

  • Lave en dørkrans af efterårsblade

  • Gå tur i Dollerup og sparke til bunker af efterårsblade - med Anders

  • Spise pandekager med kanelsukker og drikke varm kakao - gerne efter ovennævnte tur

  • Gå regnvejrsture

  • Bage noget med æbler og kanel 

  • Ta' min. én søndag uden planer - bare sove længe, spise lækker morgenmad og lytte til Cafe Hack

  • Køre til Vesterhavet med Anders og gå tur

  • Rødvinsaften med en god veninde

  • Gå tur på Ristinge Klint med min dejlige Mor - uden at hun løber fra mig (hvorfor har jeg ikke fået lange, smukke ben, ligesom hende..?)



Hvis du har flere idéer til efterårsaktiviteter inden/udendørs, så skriv det gerne i kommentarfeltet :) 

Herunder er lidt billeder fra efteråret 2013





Ingen kommentarer:

Send en kommentar