tirsdag den 16. september 2014

Værkstedsrum

Hvis i ikke har opdaget det, så er min kæreste ret så glad for at rode med motorer:)
De fleste vi kender har nok hørt at vi mangler et værksted, så han kan rode lidt mere
med sin motocross herhjemme, og ikke behøver at køre helt til Langeland.
Godt nok har vi fået grønt lys til at stille en container op i haven,
så den kunne fungere som værksted, men sådan en koster ret meget
når den skal være en bestemt størrelse og skal være isoleret...

...da min kærlighed til ham er ud over alle grænser, valgte jeg at rykke rundt
og fjerne møbler fra vores hjem, så det ene værelse i huset blev frit -
og der har han så fået lov til at lave et værkstedsrum (kalder jeg det).
Min erfaring siger at vejen til en mands hjerte, er et værksted :)

For at skåne gulvet har han lagt vinyl på, og samtidig en måtte til at stille crosseren på.
Han hentede sit værkstedbord og værktøjsskab på Langeland, fik en reol af en kollega,
som også hjalp med at sætte lamper op - og jeg satte et billigt ikea gardin op :) 

Jeg ga' ham også en lille indflyttergave :) 

Han er pt. en rigtig glad mand:) 
Hans værkstedsrum er taget i brug og 2. skoleperiode på uddannelsen er færdig, 
så han vender tilbage i praktik på værksted og skal rode i helikoptermotorer:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar