lørdag den 13. september 2014

DM i Motocross på Mors

Forige weekend var vi kørt til Mors for at se DM i Motocross.
Vi har slet ikke nået at følge med i DM i år, så det var da på tide:)
Men vi havde også et privat ærinde deroppe - mere om det senere, hvis det projekt lykkes:)

Et af mine mål som crosskæreste, er at blive god til at tage billeder af sporten,
så dagen var jo oplagt til at jeg kunne øve mig - hvilket jeg også gjorde.
Jeg har en del at lære endnu, specielt med at indstille kameraet i forhold til vejret.
I morgen tager vi til Jyllandsringen og ser Classic TT, så det kommer der nok også lidt billeder ud af:)

Mototossen er klar :) Bruum Bruum...
De små her er SÅ seje! Ham her er vinderen af dagens første heat. 
Dejligt omskifteligt vejr gør det lidt svært for en amatørfotograf :)
Jeg synes starterne er lidt svære at se - selvom det er spændende, 
er det også lidt væmmeligt at se nogen vælte eller køre ind i hinanden. 
Men jeg tar altså hatten af for at de starter op igen (hvis muligt) og fortsætter. 

Her er det MX2 kørerne. 
Hvem vil ikke gerne ha' sådan en her? :) Aww...
Her er det MX1 kørerne der er startet - og her er en Svendborgenser med som vi holdt med:)
Vi holdt med ham her - Tonni Andersen fra Svendborg
Så kom de her virkelig tossede - motocross med sidevogn! Sjældent ser man noget så morsomt :)
Man skal huske sin partner :) 

Efter de første heat, trak det op til regn, og jeg lagde derfor kameraet i bilen. 
Så der er ikke billeder af dem der kørte sammen (føj det så grimt ud) og heller ikke af 
Red Bull broen der styrtede sammen på banen og dermed stoppede et heat. 
Det var et meget spændende DM - men man skulle nok ha' været der :)


1 kommentar: