mandag den 18. august 2014

Weekend på Ristinge

Vi var i weekenden på Langeland. Et weekendvisit med lidt småprojekter 
og tid sammen med familierne:)
Vi skifter imellem at overnatte ved enten Anders' forældre eller mine, 
og denne gang var det hos mine forældre på Ristinge. 
Jeg elsker at være på Ristinge, hvor jeg har brugt rigtig meget af min barndom ved min 
Mormor og Morfar, på deres gård - hvor mine forældre bor i dag:)
Der er så skøn natur på Ristinge, ja Langeland i det hele taget:) 
Og min mors have er så fantastisk at gå og nyde, så her er et lille kig i hendes vidunderhave:)


Udover de mange smukke blomster i haven, fremtryller mine forældres have og drivhus 
mange skønne frugter og grøntsager - æbler, pærer, blommer, melon, vindruer, 
chili'er i massevis, drueagurker, tomater, agurker, grønkål, løg, rødbeder, kartofler - 
jeg fristes til at sige "you name it, they got it" :)
Mine forældres gård, er som mit eget lille farmers marked :) Jeg er en heldig kartoffel ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar