onsdag den 13. august 2014

Efterårs stil


Jeg ved det stadig er sommer - ifølge kalenderen.. 
Men de seneste dage har vejret her i Kølvrå været meget omskifteligt, 
og jeg har bare en fornemmelse af, at sommeren snart er slut (er ikke det samme som at håbe).
Men jeg må indrømme, at efteråret er min yndlings årstid. 

Når jeg tænker efterår, tænker jeg straks tøj! 
Jeg tænker også på alle de varme, brændte farver naturen byder på, 
hygge indedørs med varm kakao - men ikke mindst hyggen der er udendørs. 
Vinden der rusker i træerne, efterårsregnen - og der kommer tøjet ind. 
Jeg elsker efterårsstilen med varme støvler, tørklæder, lækkert strik, strømpebukser og jeans. 

Jeg elsker at bruge pinterest som inspiration, og har her et par ideer til min egen efterårsstil. 


Billederne er lånt fra Pinterest

Disse stemningsbilleder har jeg selv lavet med Polyvore



Ingen kommentarer:

Send en kommentar