fredag den 6. september 2013

Sommer (part 1)

Sommeren er slut... 
Efteråret er startet, så jeg kan ikke længere undskylde mig med at "holde sommer" fra bloggen... 
Først kommer der lige en del billeder fra vores Sommer. 
Jeg havde godt nok ikke ferie, eftersom jeg er på kontanthjælp, men Anders havde 3 ugers ferie, og vi brugte de to af dem på Langeland. 

Vi startede ferien på Ristinge, hvor Far havde fanget rejer:)
Rejemad og Asti:)
Mors skønne skønne blomsterbed
Islatte med Mor:)
Isvaffel og hjemmelavet guf. 
Ja vi blev godt forkælet:)
Jeg nåede som noget af det første, at blive solskoldet, 
så her er jeg pakket ind, så jeg kan sidde udenfor uden at forværre det.. 
Sommerens læsning
Eijo Eviigglad opsøger mig i skyggen:)
Vi nåede også et besøg i Morten og Anettes kolonihave:)
Anette havde lavet snobrødsdej med chokolade:)

Her har Maja gang i en leg, hvor hun har formået at spærre sig selv inde
Det så altså lidt sjovt ud:)

En del af Anders' ferie gik med at klargøre hans crossbane. 
Her må han dog lige reparere traktoren før han kan komme videre:)
Og så kommer jeg selvfølgelig med is:)

Mit ønskekamera var på tilbud, så jeg måtte bare købe det
 - og et til Far:) 
Det blev straks taget i brug
Alt og alle stod for skud:)






Bragte madpakke ud til den arbejdende mand:)

En aftentur langs stranden:)


Og en is på hjemturen:)
På kærestetur i Lunden:) 
Tænk at jeg ikke har været der før?

Smukt er der i hvert fald:)


Et smut på Fyrbanken
Picnic ved Gulstav

Og en lille lur:)
Købte kirsebær og gik en tur i skoven:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar