onsdag den 25. september 2013

Æbler

Den ene dag tog jeg mig sammen og cyklede en tur på Alhedestien, 
der går mellem Herning og Viborg. 
Jeg cyklede selvfølgelig ikke så langt, kun et par kilometer:)
Men hvad der skulle ha været lidt motion, blev til plukke æbler tur. 
Der er virkelig mange æbletræer på de få kilometer jeg cyklede, 
så jeg endte med hele tiden at stoppe, for at plukke æbler - og lidt blommer:)







Med så mange æbler i huset, 
kom jeg til at tænke på et billede fra Pinterest.
Æblechips! Med Kanel! Gotta try it! 
Så jeg skar æblerne i tynde skiver, vendte dem i kanel og vaniljesukker (en anden gang vil jeg ikke bruge vaniljesukker, men rent kanel) og bagte dem i ovnen til de begyndte at "rynke" i kanten. 






De smagte rigtig godt - Anders godkendte dem også ved at udrydde dem:)
Det er æblesæson - prøv selv:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar