mandag den 7. september 2015

10 ting jeg ønsker at lave i efteråret



Normalt laver jeg en To Do liste, jeg gerne vil nå i løbet af efteråret eller foråret. Men To do er egentligt lidt for "det SKAL jeg nå" og det er slet ikke min tanke omkring listen. Så jeg har ændret det til ønsker i efteråret. Det er ønsker om rare og hyggelige efterårsgøren :) 


  1. Lave græskarmænd, gerne med hele familien i år
  2. Flytte til ny lejlighed sidst i September. Glæder mig enormt meget til at indrette vore nye hjem
  3. Gå mange og lange ture i regn og blæst - helst efterfulgt af hygge med varm te og pandekager
  4. Lave masser af efterårsmad - som supper og simreretter som yndlingen osso buco
  5. Bage mere. Har fundet ud af at jeg rigtig godt kan li' at bage - når bare det er nemt :)
  6. På hyggelige ture med Anders. Fx hyggelige crossture og vandreture
  7. Invitere Anders på brunch (på hans regning)
  8. Udnytte æblesæsonen. Spise dem som snacks, bage kager med dem - evt. også lave æblechips med kanel
  9. Sylte lidt mere. Henover sommeren har jeg lavet en del agurkesalat og syltede rødløg, og jeg synes det er ret så rart at sylte
  10. Nyde efteråret, men også livet meget mere



Som du kan se, er jeg godt igang med at nyde efteråret :) 



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar