fredag den 10. april 2015

Vandretur i Dollerup



I sidste weekend var vi ude og  vandre igen :) Det er blevet det nye sort :) 
Vi kørte til Skelhøje, for at gå gennem Skeldalen, og gik videre derfra mod Dollerup. 
På vejen mod Dollerup, mødte vi en masse der kom imod os, som også var ude og vandre. 


Her går vi igennem Skeldalen 
Er altså ikke vild med at få taget billeder - vil hellere være bag kameraet. 
Men synes omvendt, at det er irriterende, at jeg aldrig er med - så må øve mig :)
Vi ankom til Dollerup, gik en tur rundt derude og spiste vores frokost :) 
Der er SÅ smukt i Dollerup :) Er vild med det sted! 
Også selvom man engang imellem må gå op af bakkerne!! 
Det var da også så hårdt for mig den dag, at jeg måtte ligge på en bænk og sunde mig 
- derfor billede af himlen :)

Til trods for at jeg var så forpustet og havde lidt ømme fødder, 
valgte jeg at gå med videre, på hvad jeg ikke vidste var en ret lang tur. 
Da vi gik fra ishuset i Dollerup (vi fik kun kaffe) tilbage mod Skelhøje, 
mødte vi de samme som på vej til Dollerup, men de kom fra en anden vej end før - 
så vi var nysgerrige og gik modsat dem, for at se om det var en spændende tur. 
Det var det! Puh! Jeg har ingen anelse om vor lang turen var, 
men vi måtte op af endnu flere bakker, inden vi efter flere kilometers tur 
- i Smuk natur - nåede tilbage til bilen. 
Vi var væk godt 2,5 time - med pause. Anders mener vi gik ca. 8-9 kilometer!!
Når først man er oppe på bakketoppen, er udsigten virkelig turen værd :)
De var Fodslaw's tur vi fulgte (bare i modsat retning) - 
og de har gået endnu længere end vi gjorde, for vi aner ikke hvor turen startede. 
Respekt til alle dem vi mødte på den lange tur :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar