torsdag den 2. april 2015

Outdoorsy!


Så, så man lige mig! Nu med outdoorsy'e vandresko! 
Det er sådan, at jeg intet praktisk tøj eller fodtøj ejer, hvilket er ret træls, 
når man godt kan li' at komme ud i naturen og gå nogle lange ture. 
Det forsøger Anders så at ændre nu, og første skridt er (gået i) disse nye vandresko :) 
Tidlig fødselsdagsgave :) Tak Honey :)


Vi valgte i år, at blive i Jylland her i påsken, og i stedet modtage lidt besøg hjemmefra Langeland :)
Vi startede Skærtorsdag ud med, at køre små 4 km udenfor Frederiks, 
til Stendal Plantage for at gå et orienteringsløb :) 
Vi besluttede at finde 10 poster, så vi gik ca. 4 km (det føltes lidt længere for én der er utrænet). 
Det der med kort og kompas, stod Anders altså for - ellers var vi ikke hjemme endnu :) 

"Hvis bare du finder vej skat, så ta'r jeg billeder" :) 
 Vejret var skønt og naturen Smuk :)
Jeg kan jo bare lige holde kortet imens du ta'r et billede ;) Og pege ;)
Indtil videre lever skoene fuldstændig op til alt hvad Ecco damen fortalte :)
High five for mit første orienteringsløb :) 
I'm so outdoorsy now :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar