fredag den 19. april 2013

Roadtrip



Tirsdag kørte jeg en tur til Jylland for at se lejlighed:) 
Okay, okay.. også for at se min Honey (skulle først se lejlighed onsdag). 
Det var Skønt at ha en dag sammen midt på ugen - det er vi ikke rigtig vant til (men det blir vi) :)
Anders' forældre er de sødeste, og lånte mig en bil til turen:) TAK:) 


Forårsoutfit!
Er totalt heldig:) Den fine lånebil :) 
I sommerhuset, hvor Anders er igang med aftensmaden:)
Torvet i Viborg
Viborg Domkirke

Der er vand i Viborg:) YaY!

Jeg må herind en dag:)
Efter sightseeing  i Viborg, hentede jeg Anders ved flyvestationen:)
Vi kørte en tur i Kongenshus Mindepark
Kongenshus Mindepark er "bare" en del af den jyske hede, men meget pænt:)
Nogen er ikke glad for at få taget billeder... Oh well!


På gensyn Jylland... Vi ses meget snart igen:) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar