torsdag den 11. april 2013

Ny start


Jeg flytter til Jylland!!

Den havde jeg ikke set komme, da jeg fandt sammen med Anders. Men omvendt, så var vi ikke langt i forholdet da han var til optagelsesprøve til flymekaniker i Forsvaret - og blev optaget! Men at det skulle være i Karup, han skulle fortsætte, vidste vi først 100% for nyligt. Selvom jeg havde elevplads i Svendborg, havde jeg ikke lyst til at være adskilt på den måde i to år. Så jeg har valgt at flytte med til Karup. 
Det blir en udfordring for mig at vænne mig til nye omgivelser, tilpasse mig et nyt samfund, finde arbejde - og at bo sammen med et andet menneske, der har sine egne rutiner, regler og ideer. 
Men jeg glæder mig til hverdagen med ham den Skønne, både op og nedture. 
For sådan er livet og kærligheden, ikk?

1 kommentar: