torsdag den 20. august 2015

Lejligheden vi snart flytter fra


Vi flytter snart igen! 

Det er ingen hemmelighed at jeg ikke har været rigtig glad for at bo i denne lejlighed. 
Her er mørkt, koldt og man kan høre alt hvad der foregår på den anden side af væggen! 
Heldigvis nærmer vi os Oktober, hvor vi overtager en anden lejlighed her i Frederiks, 
og jeg glæder mig meget. Den nye lejlighed er ikke meget større, men er indrettet så fint. 
Der får vi et ekstra værelse, en lille lukket have og carport, hvor der kan lukkes af og laves værksted. 
Det er et lille rækkehus så der vil også være naboer tæt på, men boligerne er meget nyere end 
her og bedre isoleret - både for kulde og lyd :) 

Inden vi flytter vil jeg dele lidt billeder af denne lejlighed. 
Jeg nåede at fotografere lejligheden, inden vi her i weekenden fandt skimmelsvamp i soveværelset! 
Vi sover derfor nu i stuen! Jeps, vi lever i ét rum... 
Det kan ikke blive Oktober hurtigt nok! 

 
Fun fact: Jeg har helt selv sat lampen op (ja det kan ses). 
Men det er første gang jeg selv flytter rundt på ledningerne i loftsdåsen(?). 
Jeg glemte bare lige at tjekke om ledningen var lang nok  :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar