tirsdag den 3. februar 2015

På det seneste...


Så har vi haft vores første weekend i den nye lejlighed, efter al flytningen. 
Jeg begynder at føle mig hjemme her i lejligheden. 
Opvaskeren er endelig tilsluttet og mine hænder er igen feminine, bløde og 
manicure't (nyopfundet ord?). 
Nu skal vi finde os et garderobeskab, da vores ide om en stor kommode med tøjstang ovenover, 
ikke kommer til at virke for os. 
Så vi er på jagt, men hader at bruge penge på møbler - I guess we like a challenge! 

I dag var jeg ude og gå tur i vores nye by. 
Der er et fantastisk sti-system imellem alle parcel- og rækkehusene her i byen. 
I ca. 5-10 sekunder, blev jeg skruk, og provinspigen kom frem i mig 
og var klar til parcelhus med ligusterhæk, stationcar og konebil... 

Heldigvis varer 5-10 sekunder ikke længe :) 
Det er ikke fordi vi ikke er interesseret i familielivet (en dag), vi er bare ude efter lidt anden levevis :)


 Tænk sig! Jeg har været handy :) Helt selv :) 
 Vi har været på Langeland, nåede i biffen den ene dag og til barnedåb den næste.

Opvaskeren fik endelig strøm :)
Udsigten fra vores gangdør
Selvfølgelig var vi en tur i Dollerup, når nu der var sne denne weekend :)
Der var kun sne på den ene side af søen... Smukt!

 Søndag var vi på Running Sushi i Viborg:) Yum!
 Filmhygge i sofa'en - med Ben&Jerrys :) 
Nyt dullegrej til mig, fra mig :) Det har jo lige været den 1. ;) 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar