lørdag den 30. november 2013

På det seneste...



Aftenhygge i arbejdsværelset
En tur i hobbyforretning

Så fine:)

Et lille hint om, hvad vi kom efter...
Mange farver:)
En af efterårets yndlingsretter:)
1 års buket fra Anders:)
De smukke efteråsblade er faldet...
Masser af gåture i regnen:)
Nyt sofabord giver god plads til madplaner og brevskrivning:) 
Lyserødt brev klar til at blive leveret:)
Besøg på Langeland - dejlige Eijo Evigglad
Mit første forsøg med brændte mandler:)
Mums:)
Med Anders på værksted
Ej, men helt ærligt - hvor sød er han ikke lige?:) 
Dejlig gåtur i Rudkøbing
Klar til Mortens aftens and hos forældrene på Ristinge

En del rester, som i næsten en hel and (Mor havde lavet to)
Strikker igen
Et smut i ikea
Meget fint julepynt...
...som Anders prøver at skjule for mig!?
Ingen kødboller, men en kop kaffe inden turen igen går til Jylland
Og et stop på Hejse Kro

Kan klart anbefales:) Og er altså bedre end diverse motorvejscafeterier 
Min første hjemmelavet pizza, hvor jeg selv har lavet bunden!
Mere hyggetid i arbejdsværelset, Honey hygger om mig med te, mandler og chokolade:)
Morgenhygge med Honey
Og hjemmebagte boller



Ingen kommentarer:

Send en kommentar